onsdag 9 februari 2011

"Hey, hey. You, you. I could be your girlfriend."

Har nu slängt in sista maskinen, sen är ALLT upptvättat! Underbart! Lyckades oxå självklart skada mig när jag höll på att hänga upp den föregående maskinen. Först fick jag för mig att rista mina byxor lite väl häftigt utan att tänka på dragkedjorna som är längst ner på benen och träffade knogen så huden sprack, sen skar jag mig på tvättkorgen som är där nere. Inget allvarligt ofc, bara små sår, men så typiskt mig.

Ska nu ta och göra mig lite lunch hade jag tänkt och ta en kort dusch (om jag nu vet hur man gör det) innan det är dags att fortsätta med plugget. Tänkte försöka bli klar med anteckningarna på boken idag så att jag kan ägna morgondagen åt att försöka plugga in det. Vi får la se hur det går.

Nehe, lunch var det. Vankas GI-lunch idag. Dock inte jätte strikt utan med lite kolhydrater, då det är hjärnans bränsle och min hjärna måste fungera idag. ;) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar