fredag 6 juli 2012

Autumn fashion

Har blivit lämnad ensam ikv, vilket faktiskt är ganska skönt. Först hade jag lite smått panik och kände mig lite smått patetisk som sitter här och ugglar en fredag kväll, men det är riktigt skönt. Visst är det härligt att vara hemma med mamma och syster (när hon väl är här) men jag har lite smått hemlängtan också, bara få rå om mitt egna liv lite. Så en kväll i ensamhet är som sagt rätt skönt. Sitter och kollar på en halvbra/dålig film och dricker vin och cola. (inte blandat ofc!) Lagade en god middag innan bestående av fläskfilé, sparris och creme fraiche blandad med sweet chili. Mums! Annars har jag kommit fram till att jag längtar efter att få hem HMs höstkatalog. Lite smått knäppt sådär men jag skyller på skitvädret. ;) Förra året kom katalogen den 21a juli (gjorde ett lyckligt inlägg här i bloggen då, drf vet jag) så den borde dimpa ner i lådan snart. Har kikat runt lite här i cyberrymden och det ser ut som att det kmr vara lika mkt fint i år som alla andra. Jag är inte mkt för hösten (och vintern) men höstkläder ÄLSKAR jag. Men å andra sidan är jag som sagt inte riktigt som jag ska alltid. ;)


Nehe, det här tog sån tid att skriva (gör flera saker samtidigt) så nu är det dags för nästa film - Patrioten. Ha en bra kväll! Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar