torsdag 5 juli 2012

Nattlig uppdatering

Jag hatar reklamen för serien Grimm som visas på 6an, verkligen HATAR! 6an är min favorit kanal men för töntiga lilla mig är det riiiiiktigt jobbigt när den dyker upp hela tiden. Bläää... Kanske dags för mig att växa upp? Haha! Var bara tvungen att få det ur mig..

Idag började jag dagen med att plocka jordgubbar tsm med mormor, morfar och kusin Emma. Med Emmas hjälp fyllde jag på knappa 30 min en hel hink med dessa underbara röda bär. 125kr för ca 10 liter, heeeeelt okej! Efter plockningen följde jag med m&m hem för lite kaffe och mormors super goda frallor. Mums! Resten av dagen har jag sen spenderat åt plugg, en liten powernap, ännu mer plugg och bakning av morotsmuffins. Imon ska jag försöka på mig muffins med kokos och banan hade jag tänkt. Får se hur det slutar. Nu ska jag dock krypa ner till kudden och nana. Sov så gott! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar