måndag 30 juli 2012

Måndag

Godmorgon! Lr ja, inte riktigt men vaknade 20 över 1 idag, så har precis käkat frukost nu. :P Hade lite timmar att ta igen sen i lördags då vi inte kom i säng förns 5 och klockan ringde strax efter 9 då jag skulle upp och jobba. Så det var skönt att få sova ut idag. Lördagen var mkt trevlig och det var kul att testa på lite olika drinkar ist för att sitta och dricka vin hela kvällen. :) Gårdagen spenderade jag som sagt ett tag på jobbet, slappade en stund hemma och sen traskade jag bort till mina fina morföräldrar. Blev bjuden på varma mackor och vitt vin, riktig lyx söndag.

Idag ska jag försöka få lite plugg gjort, måste skärpa till mig lite. Likaså med träningen för den delen, blev ingenting tränat förra veckan eftersom jag var i Kalmar och skor och kläder var här i Jämjö. En massa gotte på det oxå, så nu måste jag sätta lite fart igen, har abstinens. Hehe! Vädret idag verkar vara precis perfekt för löpning så ska försöka mig på detta. Ha en bra dag! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar