söndag 22 november 2009

Sensation

Amanda har bestämt sig - hon ska ge sig ut igen! (A) Vart nästa au pair jobb blir vet jag inte men just nu lutar det åt England. :) Fast ett helt år blir det nog inte, måste läsa upp mina betyg på komvux så att jag kmr in på textilekonom utbildningen. Vilket jag då troligtvis väntar med till 2011.. (högskolan alltså) Det är svårt att veta hur man ska göra, men just nu känns det rätt att vänta ett år till eftersom det blev som det blev med Italien och jag vill ju fortf åka som au pair.
Usch, tkr inte om att behöva välja och bestämma x)

Är ledig hela veckan nu annars, som det ser ut nu iaf. Nackdelen med att vara timanställd är att aldrig riktigt veta. Fast har världens bästa jobb! :D Beror ju då främst på mina underbara kollegor :* Så jag ska inte klaga även om man vissa dagar hellre vill ligga kvar i sängen och sova.

Nej, ska slänga mig framför tvn tror jag.
See ya!

Saknar honom verkligen.. (trots den korta tiden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar