lördag 21 november 2009

Too young..

De höga hönsen från Sthlm var på besök på jobbet igår. Städningen var i full gång när jag började vid 10. Sen vid 12, kanske, dök dom upp. VDn (?) inleder med att fråga om Barbro och jag var "mor och dotter". Haha! Barbro svarar "nej, men Amanda är Patriks systerdotter." "Jaha, jag förstod att det var ngt släktskap - du är ju så UNG. Vad är du? 17?" What!? Vadå förolämpad. För det första antyda att jag är för ung för att jobba där och sen säga att jag ser ut som 17.. Tack för den! :P Jag överlevde dagen iaf, fast det var inte min dag igår. Hängde typ inte med alls och slog mig på mer lr mindre alla små vassa utstickande grejer som kom i min väg. x)
Efter jobbet bar det sen av till Fridlevstad och Anna. Super trevlig kväll! :D Fast jag var fruktansvärt trött så strax efter 11 bar det av hemåt igen.

Idag har jag varit nere på gymmet ett slag, skulle egentligen varit med på självförsvars kursen men hade så ont i magen.. :( Försökte smygkika lite iaf ;) Efter det åkte jag och mor in till stan för att gå på öppet hus inför gymnasievalet med syster. "Jaha, och vad har du tänkt och välja?" Ehm, jag tog studenten i år.. :S Okej, jag ser kanske inte ut att vara nästan 20 men, va fan, jag ser iaf äldre ut än att gå i nian.. Lr? :O

Usch, krävs nog ngt drastiskt här asså. x)
See ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar