måndag 30 november 2009

Kalmar

Har tillbringat min dag i Kalmar med världens bästa Sanne idag. :D Blev inte så mkt shopping för min del eftersom jag är fattig, men Sanne hittade en hel del fina grejor. Jag köpte mig dock en stoooor ring och svarta (ser mer marinblå ut här hemma) värmeljus till min nya adventsljusstake. :) Massa prat och lite lunch och fika blev det såklart. Skönt att se dig vännen! Hade dock hoppats på att hitta en julklänning (röd) men inte en enda jävla röd klänning fanns det.. (!) Känns som att butikerna har missat att det börjar närma sig.. Hmm! Men hittade mig iaf äntligen en väska som matchar mina stövlar (någorlunda iaf) så den ska bli min när jag har råd igen ;)

Imon blir det hårdträning på gymmet! Och nu ska jag slänga mig framför tvn.
Ciao!

Ringen..

Och ljusen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar