tisdag 10 november 2009

Tisdag


Det var inte grisan, skönt för oss andra, dock var det halsfluss - inte så kul kanske :S Fast har ju inneburit massa jobb för mig ist x) Idag är jag ledig, så håller på att röja på mitt rum igen.. Börjar fundera på hur jag lyckas (!) Det tar nämligen inte många dagar innan det blir totalt kaos igen, ni som har sett det vet vad jag menar, och jag säger till mig själv varje gång att bli lite mer städad (håller kanske två dagar) men likväl ser det ut som om mina garderober har exploderat. Kanske har för mkt käder? Det är iaf vad Alexander säger. Haha! Håller inte med dock. ;)

Har nu klarat av 1 vecka med GIn. 5cm mage och 2,5 kg borta! :D The fight continues. Försöker träna lite smått samtidigt så att jag inte tappar allt (kan vara farligt att träna för hårt under GI) men det känns verkligen i musklerna. Orkar inte mkt. Men det kmr ju tbk när jag börjar äta riktigt igen. :)

Ikv blir det NCIS för hela slanten! Ny säsong plus ny serie - how good can it get! (?) :D Och imon blir det kiropraktorn för att bli av med låsningen i ryggen som försöker döda mig. Den gör ont! :( Får ju inte träna med den där heller.. Nej, nu ska jag inte klaga!


See ya!

2 kommentarer:

  1. vad duktig du är amanda! :) kul att det visar resultat, då blir det ju lättare.. nästa gång kommer jag och hjälper dig att städa!

    SvaraRadera
  2. Tack snuttan :) Ja, det får du allt ta och göra tkr jag ;)

    SvaraRadera