söndag 15 november 2009

Irreplaceable feeling


Var på Ikea igår med mor, syster och Alexander :) Shoppade mig en lampa, ett skrivbords underlägg, ett nytt täcke (2,40) och nya sängkläder till nya täcket. Nu behöver Alexander och jag inte slåss om det längre x) Dock behöver jag nu ett nytt överkast för det jag har räcker inte runt..(eftersom det blir mkt tjockare under) Får önska mig det i julklapp ;)

Idag är jag annars på ovanligt bra humör, kanske för att vågen mötte mig imorse med en glad överraskning - 4 kilo borta! :D Bestämde mig för att köra detox en vecka till, har ju trots allt ett par kilon kvar till målvikten. Skam den som ger sig!

Har städat mitt rum, IGEN! Och ikv blir det gymmet för att träna samtidigt som jag passar på dom som är på Kick 'N Boxen. Vi får se hur mkt jag orkar utan kolhydrater i kroppen ;)

Längtar till 4e december! Ska bli super kul! :D


See ya!

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är Amanda, 4 kilo. Inte för att jag vet vart du tagit dem ifrån:-) men duktig är du.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Duktiga Amanda, inte för att du behöver gå ner i vikt precis men bra gjort iallafall :)

    SvaraRadera