tisdag 20 juli 2010

Ännu mera puffärm

Kikade in en sväng på HMs hemsida. OMG!! Himmelriket! Höstkläderna har börjat trilla in! Och det är massor med PUFFÄRMAR!!! Haha! Gotta love it! :D Jaaa, det är fortf juli och högsommar, men lite börjar det allt klia i fingrarna. Vill handla höstkläder NUUU! :P

That's me! I ett nötskal!

Förresten, så glömde jag skriva innan, att jag idag avslutat mina 2 veckor på GI-detox.
-3,5kg och -7cm midja! :D Är super nöjd! Dock har jag nog varit lite väl elak mot min kropp, därav bråket med magen idag.. Men jag mår mkt bättre nu, när jag fått vila hela dagen. Och ätit lite grann kolhydrater. Jag tänker inte bli rädd och ge upp bara för att magen ballar ur (är ganska van vid att den inte fungerar som den ska).
Nej, verkligen inte! Jag har fortf 6,5kg kvar att bli av med. Och jag SKA fixa det! :D

Lite mer positiv energi nu kanske. ;) (Tacka bulgurn!) P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar