söndag 25 juli 2010

Söndag

Känner mig seg idag. Har haft rejäl huvudvärk hela dagen. Blev ju inte bättre av att alla barnfamiljer som varit inne på jobbet idag endast har bestått av dem med noll disciplin på sina barn.. Suck! Vissa människor förstår jag mig bara inte på.

Menmen, har legat och sovit med en frusen vetekudde över huvudet så nu känns det bättre. Ska snart äta, annars blir det bara slapp ikv. Är ledig imorgon! :D Så då ska jag försöka hinna med att sova ut, städa och träna. På kvällen blir det sen grillning ute hos Johanna på ön. Liten tradition vi har. :) Johanna står för husrum, grill, pommes och sås, vi tar med det vi vill grilla och så hjälps vi alla åt med ingredienserna till efterätten - marängsviss! :D Fast blir bara bär och grädde för min del i år, försöker hålla mig inom vissa gränser.

Har suttit och kollat alla möjliga fastighets-företags-grejs efter ngn enstaka lägenhet till mig men inte en enda... Vill ju börja gå på visningar. Men det är väl bara att hålla ut, I guess. Sen är det ju den eviga frågan hyra lr köpa? Fast har väl kommit fram till att det kan vara bra att hyra till en början iaf. Skulle jag upptäcka att det inte är min grej att läsa till ekonom så sitter jag ju inte fast med en lägenhet så länge iaf. Fast vill ju inget hellre än att ha en EGEN lägenhet att inreda PRECIS som jag vill. Men den dagen kmr den med, som mammie brukar säga. Bara den kmr snart så är jag nöjd. ;)

Nej, jag borde kanske hjälpa mor min med maten. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar