tisdag 27 juli 2010

Solbränna?

Tkr det är fuskigt att alla har legat och solat idag! Jag vill ha tbk min solbränna!! :( Är snart kritvit igen.. Och jag veeeeet att jag tjänar pengar, men det känns lite surt ändå. Men man kan väl inte få allt helt enkelt. Har haft en hyfsat underhållande dag iaf - Anders var övertrött. x) Sprang dessutom bort till Lindex på lunchen och hittade mig en super söt klänning och två söta skärp. (A) Lovely!

Nu sitter jag här och jäser.. Mamma hade gjort UNDERBART god mat idag! (Godare än vanligt alltså) Och jag åt som vanligt alldeles för mkt. Lite det som är mitt problem. Inte att jag äter massor med chips och godis utan att jag äter alldeles för mkt, jag älskar mat helt enkelt. Men det ska det bli ändring på!

Jag har ändå lyckats krympa min magsäck under mina veckor på GI. Och jag har inte gått upp sen jag slutade med detoxen! :D Har gått ner ngr ynka hekton men inget direkt nämnvärt. Förhoppningsvis ska jag få tummen ur arslet och komma igång med träning med så ryker resten av "övervikten". Inte idag dock, för nu ska jag slänga mig framför tvn. (Konstigt att jag inte kmr igång?) Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar