fredag 9 juli 2010

GI

Ny design.. Hmm.. Tkr inte det blev särskilt bra, men tyckte att färg-rollern passade mig just nu, då jag bara jobbar och jobbar. ;) Fast hela syns inte men va f*n.

Angående mitt liv, så har jag tagit mig själv i kragen och börjat på GI-diet. Måste krympa magsäcken och börja äta lite nyttigare. Framför allt måste jag börja träna igen med! 10 kg till mitten av september är mitt mål. Kanske att ta i men jag tror det kan gå. Vi får se!
Just nu äter jag iaf inga kolhydrater över huvudtaget, (och känner mig så mkt nyttigare) ska göra det i 2 veckor, sen blir det litelite kolhydrater. :) Nästa vecka vet jag kmr bli jobbig. Men jag tänker inte ge upp! NU SKA jag lyckas! Har gjort alldeles för många halvförsök.. Har bestämt att tisdagar är väg- och mätdag, eftersom jag började i tisdags. Så håller tummarna att det ska vara liknande resultat som förra gången jag körde efter denna metod. :)

Nog babblat om detta nu. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar