tisdag 20 juli 2010

Puffärm

Usch, har verkligen legat hela dagen med ont i magen.. Inget roligt alls! :( Missar grillkvällen hos Sanne med!! :@ Vågar inte chansa på att det bara är magen som bråkar ifall det skulle vara ngt som smittar. Jag som längtade efter att hitta på ngt kul när jag väl är ledig.. Menmen, får bli tvn och jag ikv (igen!). Boring.. Kan iaf glädjas över att jag fått lite nya kläder idag som jag beställde i helgen (snabbt värre!). :D Två spets-tröjor och en tunika. :) Alla med puffärm! Älskar puffärm!! :*

Imorgon blir det jobb igen. (om magen skärper till sig vill säga) På fredag kmr lönen och jag längtaaar. Ola ringde nyssens och vill bli av med sin lördag.. Får se om jag tar den lr inte, ska eventuellt upp till LNU på "öppet hus". Annars är det ju rätt sköna pengar. We'll see! Nu tänker jag försöka mig på att duscha. Får se hur länge jag kan stå upp innan magen protesterar. :S Blev ett litet tyck-synd-om-mig-inlägg det här, men ibland är det tillåtet det med. ;) Ha det gutt!




Tunikan jag köpte. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar