söndag 1 augusti 2010

Eftermiddagen

Blev inget slappande här inte. Efter kalaset följde jag med syster ut i skogen och sprang. Jag sprang och hon hade Amadeus till att springa. Så ett riktigt terräng-intervall-pass blev det. Jobbigt! Jag har så ont i mina ben nu. Hur kmr det då inte kännas imorgon? :O Fick iaf bevisat än en gång vilken dålig kondis jag har (måste skärpa mig). Men inget behov av att ta astmamedicinen! :D Hade lite känningar i början och mitten ngn gång, men dem försvann. *lycklig* Kanske kan jag komma igång en gång för alla nu. Lr ja, jag MÅSTE komma igång! Och att jag inte får ngr anfall är ju bara en anledning att verkligen göra det. Förhoppningsvis har jag nu förbränt gårdagens och dagens synderier. Ajabaja, kolhydrater!

Efter rundan hoppade jag i den kalla(!) poolen. Bara 18 grader. :S Gissa om jag var snabbt uppe igen. :P Men skönt ändå att bli riktigt avsvalkad. Nu ska jag slänga mig i sängen, eventuellt försöka stretcha lite först. Så jag kanske kan röra mig liiiite imorgon. Är nöjd ändå att jag faktiskt rört lite på mig idag. Lätt att hamna i soffan dagen efter. ;) Fler sånna här toppen helger tack!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar