lördag 21 augusti 2010

Lördag

Nu är jag hemma efter "sista" dagen på HH. Tråkigt!! Men jag kmr att jobba lite helger sen när jag vet hur schemat i skolan ser ut. :) Har använt lite av mitt presentkort som jag fick igår, köpte mig en svart jordglob. SUPER FIN! Får se om jag lägger ut bild sen. (Ni vet hur det brukar sluta) Annars kmr ni få se den på bilder från lägenheten sen, när jag kommit så långt..

Kom på innan idag att jag måste börja packa ner mina saker(!). Men vart börjar man liksom? Skitsvårt ju. Måste sortera mina grejer med, hatar det. Har nämligen rätt svårt att kasta grejer, får hela tiden för mig att jag kmr få användning för dem senare. (Vilket aldrig kmr hända)

Nehepp, mer hade jag nog inte att säga just nu. Ska nog gå och fixa mig lite lunch ist. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar