fredag 20 augusti 2010

Jaha..

Lägenheten är min! :D Kontraktet dock inte påskrivet men den ÄR MIN! Herregud! Jag ska flytta! :O

Underbart!!

Imorgon är "sista" dagen på Happy Homes. Bjöd på wienerbröd och vaniljhjärtan idag. Även målarna fick lite fika, hallongrottor. Inte för att dem fattar att det är i från mig då det bara står en plastburk med kakor där men ändå. ;) Av kollegorna fick jag ett presentkort på Mio. Tackar tackar! Mkt välbehövligt just nu. :)

På måndag är det dags! :S Är så nervös att jag snart spricker.. (Lr ngt) Men det ska väl bli bra detta med. En vecka med party och "tramserier" och sen lagom till själva starten blir det samtidigt flytt. Wiie!

Aaah, jag tappar bort mig hela tiden. Blir inget bra detta. (som vanligt kanske) Men tankarna flyger iväg åt alla möjliga håll hela tiden. x) Ska nog se om jag kan hjälpa mor min i köket ist.
Ha en skön fredag vänner!



Är det förresten bara jag som planerar en kväll i soffan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar