söndag 29 augusti 2010

Nattligt inlägg

Sämre uppdatering än vanligt. MEN har för en gångs skull ngt "riktigt" att skylla på. Nämligen nollning och flytt. Nollningsveckan som gått har varit helt okej, onsdagen och Garden Partyt var toppen(!). Ljuger om jag säger som "alla andra" att veckan varit super rolig, för det tkr jag inte. Däremot ser jag fram emot nästa vecka. Nollningen fortsätter nästa vecka med samtidigt som föreläsningarna drar igång och jag är inflyttad i min lgh.

För er som inte vet har jag lyckats lägga vantarna på en 2a på Stagneliusgatan i Kalmar, precis bakom badhuset och Giraffen köpcentrum. Lovely! Första lasset med grejer körde mor och jag upp idag. Imorgon tar vi resten. Ska dessutom ta en sväng runt Kna Möbler och beställa en soffa (har kikat ut den idag) och Media Markt för att leta lite elektronik prylar till köket. Ikea fick sig ett besök innan idag. Och pengarna bara rullar iväg. I HÖG hastighet dessutom! :S Det är ju inte billigt att skaffa lgh. Men bra hoppas vi att det blir iaf. Kmr ta ett tag innan allt är riktigt klart, spec eftersom jag ska plugga samtidigt. Men det är väl det som är lite utav charmen med att skaffa lgh, att flytta möbler fram och tbk och upptäcka lite då och då att det saknas saker för att det ska kännas komplett. Det tkr iaf jag är lite skojsigt. (Inredningsnörd som jag är)

Nähä, jag kanske skulle ta och krypa ner under täcket så jag kmr upp i tid imorgon. Mkt som ska fixas. Sov så gott! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar