lördag 14 augusti 2010

LGH

Fortfarande på jakt efter en lägenhet i Kälmäär. Du råkar inte äga en? (A)

Att det ska vara så svårt! Inte ens ngr bostadsrätter finns tillgängliga. Det kmr ju helt klart få bli 500:an för mig ett tag framöver. Har ju dock fått tag i en liten kontakt, som ser lovande ut. Men som sagt pendlare kmr jag få vara iaf första månaden. Usch! Men det ska väl funka det med kanske.

Just nu står jag på jobbet och drygar. Inte mkt folk här idag. Kan det vara så att folk är på sailet kanske? Iaf.. Ikv blir det partaj hos Hannen och Fredrik. Ska bli niiiice! Och imorgon är jag ledig!! Lycka! Ska soooova, fixa lite med bröllopsbilderna, städa mitt rum kanske och försöka röra på fläsket mitt på ngt vis... Hmm, låter som en helt okej dag typ. :) Just det! Loppis ska jag gå på med! Ola och Lina arrangerar det i Hallarum för alla som vill komma. Kanske att jag kan slå två flugor i en smäll och ta en pw upp till Hallarum.. Ja, så får det nog bli! :D

Nej, nu får det räcka. Ska kika efter lite lgh:er igen. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar