söndag 31 oktober 2010

Halloween

Vaknade med ett leende på läpparna idag. :) Hade en riktigt bra kväll igår! Känner mig dessutom utvilad för första gången på riiiiiiktigt länge.

Gårdagen:
Emma och jag gjorde oss i ordning här tsm och sen gick vi upp till Fridas. Vi var väl inte där särskilt länge. Gick vidare upp på stan för att ta ut pengar och tbk till kåren. Väl i kön kmr Amanda på att hon inte har sitt studentleg med sig, smaaaaaart! (pratar självklart om mig själv, i 3e person) Så vi traskar hem till mig igen och sen tbk. Kön hade då växt en aning. (Oops!) Vi träffade sen på Chris, Anton, Ludwig och Staffan + kompis och hängde med dem till.. KM?.. ist, då kön var enormt lång och ingenting hände. När killarna sen bestämde sig för att göra ett nytt försök att komma in, så gick Emma och jag vidare, köpte med oss lite mat och slängde oss på soffan. Vi började kolla på Fast and Furious men orkade inte se ens halva. :P Super trevlig kväll som sagt, trots att det inte blev så mkt "fest och dans" som vi kanske hade hoppats på men rätt sällskap gör allt! :) :*

Idag ska jag ta tag och röja här hemma. Eventuellt ta mig bort till gymmet en runda. Annars tänker jag inte röra särskilt mkt mer på mig idag, det får helt enkelt bli en slapp-söndag. Ha det gutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar