onsdag 20 oktober 2010

Kvälls-babbel

Sämst på att blogga? Jag? Nähä, inte då.. Bara väldigt! Men men, har inte så mkt att berätta för tillfället. Hösten är här med allt vad det innebär. Mysigt så länge man slipper vistas ute. Jag måste köpa mig en riktig jacka. Inatt lr imorgon natt (kmr inte ihåg vilket det var) ska det tydligen bli minusgrader och snöa. Blää! Inte än liksom. Det räcker att det är snö från 23e dec till 3 januari typ. Så är jag nöjd.

Sitter just nu i min underbara soffa och lyssnar på musik. Har äntligen (med betoning på äntligen) hittat ngn som uppskattar min musiksmak! Haha! Så har fått lite tips och kunnat fylla på listan på Spotify. Tackar vi för! :)
Imorgon kmr farmor och farfar upp för att kika på mitt place. Och självklart blir det en sväng till IKEA med. :) Fast jag måste hålla i pengarna imorgon. Dem ska räcka till mat osv en vecka till. Men ngr småsaker kmr det troligtvis att bli iaf, behöver förvaringsburkar till köket bla. Längtar verkligen efter att komma riktigt i ordning.. Fast känner jag mig själv rätt kmr det alltid vara ngt att fixas. (För lite kul är det ju)

Nej, skulle gått och lagt mig för länge sedan. Klockan ringer 07.00 imorgon, för då ska första maskinen tvätt slängas i. Gah! Men tänker slänga mig i sängen en timme till efter det. Sen medan maskin nummer två körs ska jag passa på att handla.. Oj, va husligt det blev helt plötsligt. T.o.m jag själv blir chockad över mina egna planer. Haha! Men "plötsligt händer det"! ;)

Sov så gott vänner små! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar