lördag 9 oktober 2010

Lördag och lördag

Jag sitter just nu och planerar nästa lördag. Har man tråkigt då lr? Haha! Om typ 20min börjar en av världens bästa filmer -Gone in 60 seconds - så jag väntar helt enkelt på det. Men tror nästa lördag kmr att bli riktigt bra! :)

Idag har jag jobbat med Peter och Anders (det var inte igår!). Kändes bra, saknar trots allt mitt jobb och mina underbara kollegor när jag är i Kalmar. Så det är skönt att komma hem till Kalle-K och jobba ibland. :) Efter jobbet åkte jag med mammie och Jonas in till stan, båten skulle mastas av. Köpte mig en taklampa till mitt allrum. ÄNTLIGEN! Tror den kmr bli mktmkt fin där. :)

Ikv har vi haft mini-kräftskiva här hemma. Massa god mat hade mamma gjort! Och efterrätten som hon lät mig göra blev inte helt fel den heller. ;) Vitchoklad-mousse med blåbär - mums! Är rätt rejält mätt fortf. :P
Imorgon åker jag hem till lghten. Mamma kör mig (Tack!) och vi ska ta en sväng runt MediaMarkt och Hansa City i allmänhet för att köpa en tv till mig. Sen har hon lovat att hjälpa mig med lite fix i lghten oxå. :) Vill bli klar NU! Men det kmr ta ett tag till.. Soffan kmr iaf i veckan, det är ju skönt iaf.

Nej, nu börjar snart filmen. Tar lite tid för mig att skriva ett enda inlägg. :P Bouna notte i miei cari amici! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar