torsdag 7 oktober 2010

TentaTentaTentaTentaTentaTentaTenta

Överlevde föreläsningen! Det var enormt jobbigt att hålla ögonen öppna men jag lyckades. Tror tom jag lyckades lyssna mer idag än vad gjorde igår.. Kanske. På måndag kl 9.00 kmr vi få vår hemtenta. OMG! 48h är allt vi får. Nervös redan nu typ. Usch!

Ska alldeles strax bege mig bort mot stationen för att ta bussen till Kalle-K. Ska med en gång springa bort till Bokia och leta efter kurslitteraturen till tentan. Den jag beställt har inte kommit än.. Vi får se hur detta kmr att gå. Jag ska iaf jobba ikv, ska bli skönt att ägna tankarna åt lite annat. Hur det kmr gå att jobba imorgon blir spännande då träningsvärken börjar kännas rejält. Blir bara värre och värre. :S Men det ska väl gå det med, bara jag lyckas resa mig ur sängen så ska jag nog överleva. ;)

Nähä, bussen väntar inte på mig. Så lika bra att röra sig bortåt. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar