onsdag 6 oktober 2010

God kväll

Så mkt röjning blev det inte. Men diskade iaf och böööörjade plocka undan tvätten som är utspridd i hela lghten. Den hann inte torka innan min tvätttid var slut i måndags, och ligger då som sagt fortf utspridd. :$ Får ta den efter träningen sen, om jag inte orkar nu innan vill säga. ;) Har precis slängt i mig lite pytt-i-panna med stekt ägg till. Gott! Dock hade jag inga rödbetor.. Om en timme blir det ABS och BodyPump för min del. Som sagt beach 2011 är det jag satsar på, och det ska börjas i tid. Haha!

Dagen idag har väl varit helt okej annars, föreläsningen funkade. Fast det här med att behålla fokus är inte riiiiktigt min starka sida. (Vad är min starka sida?) De första 45 min funkade. Sen var jag lost. Men men, jag var där och jag försökte lyssna så förhoppingsvis är det ngt som har fastnat.

Nähä, nu tänkte jag bara däcka framför tvn en stund innan det är dags att röra på fläsket igen. (Blir nog ingen röjning innan träningen.) Arrivederci!

1 kommentar:

  1. Haha det är ganska lätt att tappa fokus på föreläsningar. Jag tycker också det ska bli superkul att träffas. Var sjukt längesen! <3

    SvaraRadera