tisdag 25 januari 2011

"All you have to change is everything you are."

Dags för uppdatering kanske. Gårdagen tänker jag nästintill hoppa över då jag skulle tvättat men maskin h******* inte funkade, alldeles för mkt aggressioner fortf så vi skippar den storyn känner jag. Var iaf på gymmet med Josse och kollade film med Emma. Det gillar vi! :)

Idag var det föreläsning mellan 13 och 15, lagom tid tkr jag. ;) Efter det följde jag med Emma till optikern och så tog vi en runda på stan och klämde ner lite thaimat i våra hungriga magar. Dagen resulterade iaf i nya "knoppar" till min garderober, två färgstarka kuddar till sovrummet och nytt smink. Ska se om jag kan få in ngr bilder senare på inredningen.

Kom på att jag inte lagt ut ngr bilder på lghten men vill inte göra det förns den är riktigt klar och det kmr dessvärre ta ett tag till. Men håll ut!

Ikv ska jag läsa på inför morgondagens gruppträff och bara ligga i soffan hade jag tänkt. Imorgon blir det ju då som sagt gruppträff och senare ska jag träna, pass lr gym vet jag inte än. Beror på om Josse hänger med lr inte. ;) Så, blev ett riktigt "intresse-klubben-antecknar"-inlägg idag igen. Puss på er!

Btw! Löning idag, and I LOVE IT! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar