torsdag 20 januari 2011

Movie

Sitter ensam framför tvn ikv igen. Börjar kännas lite enformigt det här. (Dags för skärpning?) Dagen idag har varit sådär, mådde illa imorse när jag steg upp och när jag hade duschat klart fick jag super ont i magen. Bestämde mig för att krypa ner i sängen igen och hoppa över föreläsningen, kul att sitta där om det blir illa liksom. Sov ett par timmar till. När jag vaknade sen hade illamåendet försvunnit och jag fick i mig lite frukost. Skönt!

Sen följde jag med Emma en runda på stan, köpte lite strumpor och trosor. Tror att det bor ett underkläds-ätande monster i min garderob för dem bara försvinner. Nu sitter (/halvligger) jag i soffan och kollar på 27 dresses. Småtöntig film men ändå ganska bra. Ska gå och lägga mig så fort den är slut, tänkte stiga upp "tidigt" imorgon och gå bort till gymmet innan skolan.

Btw! Vågen mötte mig med glada besked idag. Jag har gått upp 2 kg över jul och nyår, men har redan på drygt en vecka lyckats gå ner 1kg igen. :) Me LIKE!
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar