söndag 23 januari 2011

Söndag

Sitter i min soffa och väntar på att vattnet ska koka upp så att jag kan ta en ny kopp te. 2a koppen idag, grönt te är ju sååå gott! (missbruk?) Idag tänker jag bara slappa hela dagen lång. Ev. plocka undan lite och ta en runda på gymmet. Är konstigt nog pigg idag, lr ja överskotts energi har jag iaf.

Igår kom Josse hit strax innan 18. Vi kollade på handbollen (S vann wohoo!), drack jordgubbsvin och snackade skit. Sen fortsatte vi upp till Harrys, där vi hade bokat bord, för en bit mat och dryck. Ngr timmar där och två välfyllda magar senare gick vi hem till mitt igen och däckade framför en film. Helt klart en suuuuper trevlig kväll! <3

Nähä, nu spricker jag snart av rastlöshet. Dags att göra ngt kanske. See ya later! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar