lördag 15 januari 2011

Varning för gnäll..

Tkr allmänt synd om mig själv idag. Har haft ont i huvudet och varit allmänt borta hela dagen då jag inte kunnat sova inatt. Ikv ska jag bara ligga här i soffan och försöka hitta ngt att se på tvn.. Entertain me please!! Händelselösare liv får man leta efter. (Måste nog göra ngt åt detta?) Har iaf jobbat ngr timmar och käkat kroppisar hos farmor. Gott! Imorgon blir det jobb igen och sen bussen tbk till mitt älskade Kalmar. Yey!

På måndag väntar kursstart, i företagsekonomi. (Finally) Tror att det kmr bli kul. Lr ja, så kul som plugg kan bli. ;) Men jag återkmr när jag vet mer. Ska försöka bättra mig med uppdateringarna (Ursäkta klyschan!), hoppas att jag snart ska komma igång med mitt liv igen så att det händer lite som jag kan skriva om.

Jaha, nog om mig nu. Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar