måndag 17 januari 2011

Update

1a dagen av termin 2 är avklarad. Kursstart av företagsekonomin idag. Tror fortf att denna kursen kmr bli "kul", tuff dock. Ganska högt tempo verkar det som och en 5 timmar lång tenta på första delkursen. Men det ska väl kännas att man lever antar jag. ;)

Har nu i em lyckats få tag i 2 av de 3 kursböckerna jag behöver nu till första kursen för ett lite lägre pris (begagnade). Och ska dessutom hämta dem imorgon utanför bibblan (vilket är sisodär 200m från mitt). Är nöjd med detta! :) Kurslitteratur är då fan inte billigt annars. Förstår inte vrf det ska vara så dyrt. Men men, tur att det finns begagnade att köpa med.

Nu ikv ska jag bara ligga här i soffan och glo på tv hade jag tänkt. (Har inte så mkt annat att välja på) Har av ngn konstig anledning massa överskotts energi och känner mig lite ensam. Vill ha ngn att prata med!

Nehe, lite mat innan magen imploderar. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar