måndag 14 maj 2012

Blörk!

Det var inte magkatarren jag kände av utan maginfluensan.. Idag har jag varit kräkfri hela dagen (peppar peppar!) men energin är ju inte hög, och har inte kunnat äta mkt heller. Känner att jag blir bättre iaf, så imon hoppas vi på att vara back on track. MÅSTE dessvärre upp till skolan imon då vi har obligatorisk föreläsning, man får endast missa en och jag missade den idag så.. Vet att det inte är särskilt snällt mot min omgivning då det sägs att det smittar i upp till två dygn efter, but what to do? Jag får helt enkelt låta bli att slicka på folk, det blir svårt men ska försöka hålla mig i styr. ;) Höhö.. Iaf, min helg har inte varit jätte rolig med andra ord och dagen idag har jag ägnat åt att plugga hemifrån. B-uppsatsen kan ju inte vänta "bara" för att man är sjuk tyvärr.. Har fått en hel del gjort iaf, så känns bra. Nu ska jag slänga mig framför tvn en lite stund innan det är dags för bingen. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar