fredag 11 maj 2012

Fredag

Jaha, fredag idag då ja. Tentan är avklarad sen x antal timmar tbk. Kändes helt okej, hoppas att Thomas oxå tkr att svaren är det. ;) Dagen har jag i stort sett spenderat på soffan - helt slut! Fick en liten energi kick av att Josse meddelade att hon kmr hit ikv och jag fick sms att mitt paket från H&M fanns att hämta ut. Perfekt! Så begav mig till affären för att hämta paket och handla tacos med allt vad det innebär samt massa gotte såklart. Nom nom nom! Man måste ju få tjocka sig ibland, och Josse och jag har ju definitivt gjort det till tradition. Haha! Kläderna satt som en smäck, och jag sitter nu och väntar på att fröken ska dyka upp (är hungrig!), så jag är en mkt nöjd tjej idag. Lägger in lite bilder på kläderna här nedan. Klänningen kmr jag bo i, i sommar - helt underbar! Och de virkade shortsen blev en bra kontrast till mitt lite "rockigare" linne från Bikbok. Som sagt, det är en nöjd tjej som sitter här. Lite sommar (och solbränna!) oxå och livet leker.. Puss!


Shortsen och jeansjackan låg i mitt lilla paket. Ge mig sommar nu!


Liten bit av klänningen iaf.

Svårt att ta bild på sig själv bakifrån. :P
(börjar bli långhårig igen :S)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar