torsdag 10 maj 2012

Dagen

Migränen försvann (tack gode gud!) mha meducin, och jag har nu ägnat hela dagen åt att plugga á la Josse. Dvs jag har gjort frågor till mig själv som jag sedan lagt i en bunke, dragit en och en och de jag kunnat lagt i en "kan"-bunke och de jag inte kunnat i "kan ej". Har ältat alla frågorna och nu tillhör alla "kan"-kategorin. :) Ska köra genom dem en sista gång sen tänkte jag, sen får det räcka. Jag kan inte göra mkt mer än så sen får ödet bestämma om det räcker lr inte imorgon.

Lite såhär har jag känt mig idag, där jag suttit i soffan
med bunkar, papper och mängder av böcker runt mig.

Hade tänkt ta mig till affären nu men det regnar så efter noga planering så klarar jag kvällsmat och frukost på det som finns kvar. :P Känner verkligen inte för att bli genomblöt. Usch usch.. Så ägg-macka och lite plugg till är kvällens planer. Och Revenge!! Får självklart INTE missas! Bättre serie får man leta länge efter.. Jaha, en liten uppdatering från min sida iaf. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar