torsdag 24 maj 2012

Tjo!

Guess what? Jag sitter och pluggar! Har vatt här på skolan sen 9 och grejjat inför opponeringen på uppsatsen imorgon.. Vi blev klara med allt för typ en halvtimme sen, men jag bestämde mig för att sitta kvar och plugga lite inför tentan på lördag. Börjar dock bli hungrig igen så lär inte bli kvar särskilt länge till. Har köpt både frukost och lunch i cafeterian idag så känner inte för att lägga ytterligare pengar där. Iaf, uppsatsen är inlämnad (sen igår) och imorgon ska vi få opponering på den samt att vi ska opponera på en annan grupp.. Blöö.. Sen tenta på lördag som sagt, är inte alls taggad till det och har som vanligt panik över att jag inte kommit så långt med plugget som jag hade velat. Men uppsatsen har tagit så mkt tid och energi så har inte kunnat plugga mer än vad jag gjort.. Ska försöka köra ett rejält ryck idag och direkt efter seminariet imorgon så får vi hoppas att det räcker. (Håll tummarna!) Så, så ser mitt liv ut just nu. Jag lever iaf, det är alltid ngt! Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar