torsdag 3 maj 2012

Buhuu

Skulle precis ställa mig i duschen för att slippa göra det kl 6 imon bitti, men nej då finns det inget varmvatten. Jävla piss! Jag som har längtat efter en varm dusch efter denna skitdag med migrän och magkatarr... Snyft! Får helt enkelt bli att krypa ner till kudden ist och be till gudarna att varmvattnet återvänt imorgon, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Kan ju inte sitta på ett seminarie hela dagen utan att ha duschat innan :S Usch.. Håll tummarna åt mig!


Idag har det annars som sagt inte varit min dag, har så fruktansvärt ont i magen och även migränen passade på att titta fram. Tack tack.. Kvällen blev iaf lite räddad av att min Emsis slog mig en pling och berättade att det är Daughtry som ska vara förband till Nickelback - sååååå nice!!! Det kmr betyda att jag fått se hela FEM av mina favoritband i år! Haha! :D Så lite glädje har jag fått idag trots allt. Sov så gott! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar