tisdag 1 december 2009

Svininfluensan..


..är jag nu vaccinerad mot. Lyssnade på både min kloka mormor och kloka farmor och pallrade mig ner trots att jag är lite mot det. Första sprutan jag tagit som inte kändes (!). Så det var absolut inget att vara nervös över och snabbt gick det oxå. Gick in, sköterskan stack sprutan i armen och sen kunde jag gå igen, knappt att det tog 1 minut. Så nu är det gjort! Vi får la se om det funkar lr ej. :P Senare blir det gymmet och hård träning, lr ja om min arm inte lägger av lr ngt. ;) Haha!

Har iaf lyckats att inte gå upp i vikt efter att jag slutade med GI-detoxen :D *stolt!* Så nu ska resten tränas bort, samtidigt som jag äter lite nyttigare. Inget godis och inga chips här inte! Jul blir en aning jobbigt, men får väl vara lite "snäll" mot mig själv då och köra desto hårdare efter sen. :P Sånt man märker. 5 kg kvar to go!

Jag har dessutom kommit underfund med (grattis liksom) att det där med hästridning är ganska bra träning. :P Så om min syster tillåter kmr jag nog testa fler ggr. Har sån jäkla träningsvärk i ljumskarna och rumpan sen i förgår. x) Och det är ju aldrig fel. Syster min har ju muskler som heter duga så det är ju definitivt bra träning.

Usch sitter här och känner efter, "nej nu har jag nog lite ont i armen", "nu känns fingrarna konstiga".. Haha! Patetisk man kan vara. Ska nog ta och göra lite nytta ist för att sitta här och känna efter, klart som fan man får ont då. :P

See ya later!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman.
    Jag satt också och kände efter och då gjorde det ont:-) bara att sysselsätta sig så känner man inget, kanske:-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Precis. Fast det gör typ ont att lyfta armen :/ Men det går väl över ;) Kramar

    SvaraRadera