onsdag 30 december 2009

30/12

Jahopp, nyårsafton imon. Längtar!! :D Tror det kmr bli riktigt nice! Håller tummarna för att jag inte drastiskt ska bli mkt värre till imon, har gått och frusit hela dagen och det är ju inte så bra när man är förkyld.. Men men. Har iaf jobbat hos Marcus idag och sålt raketer, ingen jätte rusning i år men folk var det iaf. Imon blir det jobb på Beckers, hörde rykten om inventering.. ? Vi får se.

Kvällen imon kmr iaf spenderas på Hästö. Och kvällen ikv (efter Victorias secret såklart) har ägnats åt att plocka upp lite i rummet mitt så mammie slipper skämmas imon när hon får gäster ;) och åt att sätta ihop morgondagens outfit och testa sminket. Är riktigt nöjd med mina små köp. (A) Får hoppas det blir bra imon med!

Nu har jag iaf hällt i mig Kanyang, Echinaforce och massa nässpray och bäddat ner mig i min varma säng. Allt för att jag ska vara frisk imon. Det som krävs nu är nog lite sömn. Så nattinatt!


P.S. Greta och Massimo har fått sin lilla Bianca nu. Tror hon var född den 4e.
Väldigt lik älsklings Edo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar