onsdag 16 december 2009

But if I let you go I will never know

Onsdag idag.
Dagen började med att morbror min ringer och väcker mig (fem minuter innan min klocka skulle ringa), skrattar åt mig, eftersom jag var helt yrvaken, och ber mig sen komma in och jobba. Tjihoo! Blev inte en heldag men MKT bättre än inget alls. :D Blir så less på att gå hemma och inte ha ngt att göra.. Jag steg sen upp och gjorde mig i ordning för Inges begravning. Det var en väldigt fin begravning.

~Vila i frid farbror Inge~

Jobbade sedan mellan 13 och 19. Lugn dag. Men måste säga att jag älskar mitt jobb! Skulle ju dock åkt till IKEA och Kalmar med mor och syster men det får bli en annan gång, behöver pengarna mer. ;) Imon blir det fika-date med Fancy Face som är på besök hemma i Sverige! :D Är så nyfiken på att höra om allt! Sen blir det julklapps spaning med mammie. Har fått lite idéer nu, så vi får se hur det går. ;)

Nej, nu ska jag kolla på en film och sen hoppas på att få sova gott i natt (har inte gjort på ett par nätter i rad) så att jag är utvilad till imon. :)
Night night folks! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar