torsdag 17 december 2009

Disney

Jag förstår inte vrf jag blir så besviken..? Jag vet ju att det är samma sak varje gång.. Fast det är väl klart, jag hoppas väl att det ska bli annorlunda.. Iaf denna gången, men nej.

Ligger och lyssnar på disney låtar. Helt underbart! :* Dock är jag kass på att känna igen från vilken film dom är x) "Säg herre Aladin, vad är det ni vill ha?...Du har aldrig haft en vän som jag." Lalala! (ja, den vet jag att den är från Aladin) ;)

En vecka kvar till julafton. Och jag har inte köpt en enda julklapp än (A) Men kikade lite med mammie i stan idag, så jag tror att jag har det mesta under kontroll. Ska bara köpas med. Träffade även Fancy idag. Blev en liten fika på 3g, en runda på stan och massa prat. :) Så kul att höra allt om Berlin. Och det är ju inte utan att jag blev lite avis - jag vill me flytta utomlands så. Får jag inte tag i ngn familj snart så blir det nog att jag härmar Fanny lite. Fast inte Berlin då! Tyska är inte min grej. ;) Haha!

"Har du hört en varg som ylar under månens ljus. En vildkatt blir en stjärnbild mot din kind. Kan du sjunga högt med bergens alla röster. Kan du måla allt med färger i en vind." Älskar Pocahontas! (A) Så bra!


Nej, är nog dags att sova nu. Imon blir det att damma osv. i rummet för att sen sätta upp julpyntet, som jag inte gjort än. Och sen får jag kanske träffa min älskling :D Film och mys hela kvällen (A) Kanske försöker tvinga honom att titta på Pocahontas. Haha! Kmr aldrig gå. x)

Godnatt! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar