söndag 13 december 2009

Söndag

Kvällen igår bjöd på god mat och många skratt på Nivå med jobbet. Var mkt trevligt! :D
Idag ska vi fira morfar som har blivit ett år äldre med släkt middag hemma hos m & m. Senare blir det definitivt gymmet, har käkat alldeles för mkt gott i helgen! :S Fy på mig! Men det är svårt att låta bli när farmor har bakat (A)

Ska försöka få ordning på mitt cv med tänkte jag, så att jag kan söka lite jobb. Det är så svårt att skriva om sig själv tkr jag. Framför allt att göra det på ett sätt som ska få andra att tänka "OMG, henne vill vi ha" (typ) Haha! Usch, svårt svårt och sen dessutom berätta vad man har för målsättning i livet.. Jag vet ju inte vad jag ska göra :S Nej, får nog be m & p om lite hjälp med det här.

Tredje advent idag, myspys! Det närmar sig! Måste nog börja med mina julklappar x) Haha! Det är bara så svårt att veta vad man ska köpa.. Menmen, ordnar sig nog :)
Nu ska jag nog plocka fram lite kläder till middagen.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar