torsdag 24 december 2009

Danföredopparedan

Lr ja, inte riktigt. Klockan är faktiskt över tolv men iaf ;)
Har jobbat mellan 12 och 19 idag. Idiotiskt att ha öppet till 19 dagen innan julafton, men så är reglerna. Jag tjänar ju på det iaf! (A) Hehe! När jag kom hem var all julmat precis klar och den traditionella provsmakningen inleddes. Mums! Och Dubbelmums! Julmaten är alltid som godast precis nygjord kvällen innan julafton. :) Annars har vi legat däckade framför tvn och spelat bingolotto (!) hela kvällen. Mor och sis vann en hundring var lr ngt. Kunde vatt en resa. ;) Får väl börja spela lite oftare för att öka vinstchanserna. Haha!

Har även tagit mig i kragen och sökt en hel bunt au pair-familjer idag. *stolt!* Vi får se vad som händer. Håller tummarna! :) Vill så gärna iväg igen, om bara för ett litet tag.
Kläderna till imon är bestämda och tro det lr ej men det är endast strumpbyxorna som är nya, resten har jag rotat fram i min garderob. Chocking, I know! ;) Hade så gärna velat ha en röd klänning i år men har inte hittat en enda(!). Känns som butikerna missat det här med jul.. Men men, blir nog bra ändå :)

Nej, nu ska jag sova! Tror morgondagen kan bli en bra dag. :)
Natti natt! :*




Just wanna be happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar