torsdag 23 september 2010

Boring

Är så fruktansvärt uttråkad ikv! :S Börjar snart att klättra på väggarna.. Dagen idag har annars varit väldigt bra :) Mormor och morfar har varit här och fikat. Vi tog oss även en sväng till IKEA (mindre bra för min plånbok) och NetOnNet. Blev ett par hundralappar fattigare på IKEA besöket, MEN ska tilläggas att jag handlade bara sådant som jag faktiskt behövde. :)

Imorgon har jag tvätt-tid på förmiddagen. Tänker även ta mig upp på stan och betala soffan, så att det blir gjort. Swedbank ska också få sig ett besök så att studiebidraget kmr till mitt konto i fortsättningen. Av ngn anledning kan jag inte ändra det på nätet. :(

Jaha, naehä! Bättre än så här blir det inte tyvärr. Har ingen ro att sitta här. Tänker krypa ner i sängen och plöja igenom lite tidningar. Sleep well my friends!


P.S. Är det bara min Facebook som inte fungerar? :O

1 kommentar: