måndag 6 september 2010

Godmorgon!

Tog bussen hem till Jämjö igår kväll. Så nu ligger jag i min systers säng (min är ju i Kalmar) och gör ingenting. Ska strax resa mig upp för att ta en dusch. Ska bara.. ;) Lat? Jag? Njae, bara lite. (A) Har inga föreläsningar idag så tänkte passa på och åka hem och hämta lite småprylar som jag saknar. Och samtidigt ta lite paus från "studentlivet". Fast ska jag vara helt ärlig så saknar jag min lgh. Haha! Positivt ändå kanske, det måste ju betyda att jag trivs bra. :) Vilket jag gör! Är supernöjd med lghten och än så länge också valet av utbildning, det känns sådär rätt liksom - detta vill jag göra.

Fast apropå saknad. Är det ngt jag saknar så är det jobbet! Börjar få lite lätt abstinens. Så drf ska jag köra in och säga hej sen när jag ska luncha med mammie. Ska kika på lite tapeter med. Syster ska ju överta mitt rum, hennes rum ska bli kontor och kontoret ska bli mitt rum - och jag kmr inte kunna sova där med den färgen som är där nu. x)

Annars är jag sådär allmänt nöjd idag. Känns rätt bra.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar