lördag 25 september 2010

Lördag

Godmorgon höll jag på att säga.. Har inte fattat riktigt vad klockan är än. Men god middag får det väl bli då. :)
Igår kväll var jag så uttråkad att jag bestämde mig för att träna idag (det var stängt igår när jag kom på det). Sagt och gjort, 9:30 ringde klockan idag. Jag slängde i mig en Activia, drog på mig träningskläderna och 10:15 började Bodystep passet. Superskönt! Högpuls genom hela passet och benen skrek av utmattning. Och och och!! INGEN känning av astman what so ever!! :D :D Det kliade inte ens i halsen. Kanske att skiten kan försvinna nu.

Nu har jag precis ätit frukost, havregrynsgröt. Gott efter träning. :) Tänkte ta tag i disken som jag låtit växa till en stor hög. :$ Sen blir det till att packa inför Litauen. Åker ju imorgon! :O Är inte jätte pepp på denna resa, men ska som sagt ändå bli intressant.

Det är väl så min lördag ser ut just nu. Disken väntar.. See ya!


2 kommentarer: