torsdag 16 september 2010

Glada nyheter

Åh, träningsvärken är inte nådig idag asså! :S Funkade hyfsat på förmiddagen men nu gör det så ont. Det faktum att jag inte har ngn soffa heller gör ju inte saken bättre då jag sitter på stora kuddar på golvet.. Det är ju SÅÅÅÅ långt ner! x)

Har annars haft en ganska lugn dag, affischen gjorde vi klar på lite mer än tre timmar och sen för att fira att det är så pass klart gick jag och köpte min efterlängtade lampskärm på Village. :D Plus lite andra småsaker ofcourse. ;) Nu ikv har jag bara suttit framför datorn och tvn, orkar inte göra ngt annat. x)

Glädjande nyheter från Lund, och Mariana och Henrik. :D Är så himla glad!

Även lilla Wilma har gjort framsteg ikv. Glädjen jag känner är obeskrivbar.
Dessa nyheter gjorde helt klart min dag. Håller fortf tummar och tår krampaktigt för er, dem släpper jag inte! Y


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar