onsdag 8 september 2010

Dags för avcheckning

Okej, här igen. Dagen har blivit kväll och jag ger upp plugget för idag. Har bara lite att läsa inför morgondagens föreläsning men det tar jag som "nattsaga" sen. :)

* PLUGGA! - CHECK
* Dammsuga - CHECK
* Röja upp i köket - CHECK
* Köpa nya leggins (ev. gör jag det imorgon) - Bestämde mig för att göra det imorgon, är så sunkig
* Vara allmänt "sunkig" - CHECK CHECK CHECK, mjukiskläderna är på, likaså fårskinnstofflorna och håret halvsmutsigt i en ful tofs. Tkr nog det räknas som allmänt sunkig ;)
* Testa Actic-gymmet? - Näpp, får bli en annan dag

Tkr nog ändå att jag varit ganska duktig idag. (A) Speciellt på delen att vara sunkig, det tar på krafterna alltså. ;) Nu hade jag tänkt kolla igenom kylen och cykla (lite träning iaf) bort till Maxi. Handlade i måndags men behöver inhandla lite lunch-material till nästa vecka. Tanken är ju att försöka vara lite ekonomisk, med storkok osv. Hur nu det kmr gå. :S

I'll be back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar