torsdag 29 september 2011

Aj!

Steg upp nio idag utan att klockan ringde. Inte riktigt likt mig. Men uppe är jag. Tog mig en runda till gymmet igår, blev 40min styrka och 30 min PW. Super skönt!! Dock inte lika skönt idag.. TRÄNINGSVÄRK! Kan knappt röra mig. Haha! Brukar säga att jag gillar träningsvärk eftersom det visar att man faktiskt gjort ngt men idag är det fan katastrof. Hade tänkt städa egentligen, men får se hur det går med det... Ska försöka stretcha lite så kanske det blir bättre.


Iaf.. Inga planer what so ever idag. Är ledig tills på onsdag, och har egentligen inget direkt plugg heller.. Så vet inte riktigt vad jag ska göra. Träna tänker jag ju definitivt inte göra iaf. ;) Aja, nu har jag inte ro till att sitta här längre. Synes! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar