tisdag 27 september 2011

Taggeli-tagg

Tjolahopp tjolahej! Ägnade 4 timmar åt att försöka få tentan att bli rätt idag. Och (peppar peppar) så känns det braa..! Kunde iaf inte göra bättre än så ifrån mig. Så är det inte tillräckligt så vet jag inte vad jag gör. När jag vart klar vid 6 tiden var jag så övertaggad att jag bestämde mig för att ta en PW och traskade runt här i Kalmar i en timme. Känns bra! Har ju inte tränat på asa-balla-länge så det var på tiden. Fick bli lite sit-ups och styrka när jag kom hem med. :) Invigde min nya jacka med, super skön!!


Imorgon är det föreläsning som står på schemat. Och ev en snabb runda bort till New Yorker för att byta en bh som gick sönder när jag skulle prova den.. Well, that's all I guess. Ha det bäst! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar