måndag 26 september 2011

Home sweet home

Sitter nu hemma i Kalmar igen. :) Har precis kollat slutet på 101 dalmatiner, lika rolig nu som då. Annars åkte jag som sagt upp med mor och syster innan, så vi tog lunch på thai-restaurangen och sen en runda till Hööks. Och för första gången i hela mitt liv har jag handlat för mer än 100 kr där, närmare bestämt över 400. :P Hittade nämligen en jacka som jag kan ha nu när jag tänkt börja springa utomhus. Samt sköna underkläder. Jackan kostade 379 och vart både snygg och skön, så jag tkr det var billigt. Hade det vatt på Stadium lr dylikt hade den kostat mkt mer. Så jag är mer än nöjd. :) Vi tog oss oxå en runda för att leta efter en annan "hästbutik" men hamnade nästan på Öland. Alltid lika spännande att åka bil med mammie. ;) Haha! Kul hade vi iaf.

Nu hade jag tänkt att plugga lite till och kolla på Idol. I'll be back tomorrow! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar