tisdag 20 september 2011

Tisdag

Förstår mig inte riktigt på den här förkylningen.. Igår sa det mer lr  mindre "pang" och så vart jag super dåliga, bihålor och körtlar gjorde super ont och febern flög på mig (vilket resulterade i en rejäl frossa). Idag är det som bortblåst igen. Är fortf lite öm och svullen i halsen, men inte mer.. (peppar peppar) Fattar nada! Det är dessutom andra gången på kanske två veckor som det händer. Men men ska väl inte klaga, är ju rätt skönt ändå.

På schemat idag står plugg och en tur till KalleK, ska klippa mig! :D Längtar efter att få en riktig frisyr igen, nu bara hänger håret. Ska prata lite med Marianne om färgning oxå, vill göra ngt kul med håret men ändå "lättskött". Vill inte ha så tydlig utväxt nämligen. Vi får se om hon har ngn bra idé. Vilket jag ifs inte tvivlar en sekund på ;)

Nu ska plugga en stund innan det är dags att ta bussen. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar