onsdag 21 september 2011

Atjooo..!

Ropade "hej" alldeles för tidigt. Förkylningen är tbk igen. Slog till när jag satt på fl innan idag. Trodde jag reagerade på att en tjej hade sprayat way too much parfym på sig, men det var nog inte bara det utan förkylningen kom tbk. Näsan kliar och rinner så att jag håller på att bli tokig! Menmen, har bara plugg planerat så gör väl inte allt för mkt att jag måste ligga nerbäddad i soffan. ;)

Blev supernöjd med frisyren igår förresten. Lägger in före och efter bild här nedan, inga jätte bra bilder men man ser lite grann av skillnaden som är i nacken. Bad Marianne ta det kortare än hon brukar nämligen. Känns ovant att ha hela nacken bar, men snyggt blev det. :D  Bokade även tid för färgning, är fortf inte helt 100 på vad jag vill göra men blir nog ngn ask-blond historia..

Nu ska jag fortsätta med pluggandet innan det är dags för middag. Puss!


Före

Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar